Couple Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
tHis is thE stoRy bOut mA lifE syAhieRa_bAzilin is the owner

Saturday, November 5, 2011

.: segmen Cik Yuyue - follower bawah 1000 :.

assalamualaikum shume ^_~


KLIK KAT BINA


today first time i rajin na join SEGMEN kat blogger neh iaitu "SEGMEN CIK YUYUE - FOLLOWER BAWAH 1000"..macam bese lahh i neh malas sikit na join2 hehehe..sebab tue lahh follower pun tak berapa nak ramai kan..so alang2 ber"blogwalking" today tetibe terjumpe blog Cik Yuyue neh then tewus follow beliau..dan juge join segmen beliau..mungkin dgn cara neh boleh dpt lebih ramai follower n kenalan blogger yg baru kan..tenkiu pada Cik Yuyue neh sbb buat SEGMEN macam neh sbb dgn cara neh boleh dpt follower sedikit demi sedikit kan..so kepada sume blogger2 yg singgah blog i neh sambil follow tue tenkiu manyak2 yeaa...u all boleh jugak join segmen neh utk menambah follower anda..harap2 lepas join segmen neh akan bertambah lahh bilangan follower dan akan cube utk merajinkan diri join segmen2 n contest yg blogger2 lain anjurkan..hehehe..okeh laaahhh..sampai sini jewk lahh rsnye na popetpopet pasal segmen yg i join neh..so blogger2 yg rs na join jugak segmen neh boleh KLIK SINI utk tau apew syarat2 ..tapi cepatcepat yeee sbb tarikh tutup segmen 6/11/2011 kat sini i na tag beberapa kwn2 blogger i utk join segmen neh..harap2 dorang akan join jugep ^_~

2 comments:

Fahz said...

selamat bersegmen n salam aidil adha :)

..: syahiera bazilin :.. said...

tenkiu :)