Couple Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
tHis is thE stoRy bOut mA lifE syAhieRa_bAzilin is the owner

Friday, April 2, 2010

.: MENCIKKK :.

eee...aku mencik la ngan kooo....da la terhegehhegeh na amik taw sal owg..apew ingat aku hadap sgt kew na kawan ngan ko????

suda laaa..na pasangpasang spy lak mik taw sal aku ngan BF aku..aku na tergelak lak bile memule bc ayat neh "ermmm g kenduwi tady da ok tapi adew si penipu kat sana" perghhh...patut la bertubitubi men komen ngan aku...

da aku taw bnda betul tanak ngaku pule...xpew aku ta kesah..at last ko cter gak bnda betol..tp tataw la kan bape peratus jewk betolnye...aku taw la sapew BF aku tue..cane pangai dye tapaya la susasusa ko na cter apewapew kat aku..

eee aku jadi na naik angin lak bilew adew owg cmneh...apew da xdew jantan len kew...eee kalo la aku neh jahat kan da lame aku rekod perbualan dimalam itu...naseb la jauh dilubuk hati aku neh adew sifat kelembutanye...

aku takan jd macam neh n hangin ta pasalpasal kalo ko ta wat hal ngan aku la...yeee xsume owg sempurna kat dunia neh...

pandai lak cakap "sal bnda kecik pong na jadikan isu ntah hapehape" eee sakit hati la aku..na diluahkan kat sini mmg manyak...xpewxpew...

AKU HAWAP KO BAHGIA LA NGAN CARA IDOP KO..WAMAI YG TANYE TAT AKU SAPEW KO...MEMBE AKU KEW..AKU IYEKAN JEWK SBB INGAT KO NA SGT KAWAN NGAN AKU METOL LA NA KAWAN UPENYE X...KALO LA ADEW AG MSG2 KAT FB AKU TUE KOMPEM AKU PUBLISH KAT SINI KATAKATA TUE

if aku tersalah tafsir ko MAAFLAA..tp asewnye aku ta salah tafsir ko...dr segala percakapan ko aku dapat tafsirkan..yerr aku ingt kate2 "dont judge a book by its cover"

:: hangin satu badan aku.. B taw sapew yg ayg maksudkan okeyhhh..!!! sgtsgt kasihan !!!!! to tatak SYUHADA thnx cuz manyak bg nasihat tat SYA..LURV BOTH OF U

1 comments:

Sayang-El said...

Syg, penah dgr tak kata2, jika syg seseorang tu syg la seadanya. Jgn terlampau menyayangi. Sbb kita takut 1 ari nnt org yg kita syg tu akan jd org yg paling benci. Dan lagi, berpada-padalah jika membenci seseorang, kerna takut nnt org yg kita benci akan menjadi org yg paling kita syg. I tgk u terlalu menyayangi teman lelaki u itu. Tak salah, tp adakah dia yg terbaik utk u syg? Kita punya hak utk memilih, & kita ada hak utk dapat yg terbaik. U masih muda, bnyak lg keindahan di luar sana yg u blm temui... Jgn bersedih..